The way you move is a mystery

Ikväll var jag på mejeriet med spännande och intressanta estetmänniskor. Kära ida var där och det var första gången vi träffats ordentligt på jättelänge. (glad smily...)

Tänk er att jag som inte alls brukar tycka om att dansa oironiskt klarade mig finfint. I början stod jag mest och surade över att djn spelade motörhead men sen började de elektroniska beaten banka på och allt var frid och fröjd.

Tänk er också en robot som blir upphetsad, överhettad och stänger av sig själv. Den bilden fick jag i ett par tiondelar (precis när Genesis med Justice plötsligen började spelas) infallet att simulera. Men eftersom jag tänkte att ingen skulle fatta vad jag höll på med om jag bara låtsades somna helt plötsligt där på dansgolvet så struntade jag i det.

När jag åkte hem så tävlade mina hörlurar med mina trumhinnor om att sprängas först, men ingen vann.

Kommentarer
Postat av: aman

vet du hur många som dör av spruckna trumhinnor?

2009-12-28 @ 15:03:33
URL: http://gsystrar.blogg.se/
Postat av: jag

nej

2009-12-28 @ 15:17:10
URL: http://andersek.blogg.se/
Postat av: ida

:)

2009-12-28 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback