Deleted scenes

Har man lagt sjukt mycket tid på att skriva en novell och sitter hemma och skriver projektrapport och ändå vill hålla sin blogg något sånär levande så är det faktiskt helt ok att bara slänga ur sig en av de delar som man inte lyckades klämma in.

Man kan säga att jag plockade bort den här biten dels för att den inte riktigt passade in någonstans och dels för att uppkastningskvoten ärligt talat var fylld. Men. Enjoy.

Jag drömmer om att jag skriker för full hals och blir överröstad av musik som dånar värre än ett krig. Svettiga kroppar kastas omkring mig i en oregelbunden spiral och ingen hör de förtvivlade ropen på hjälp. I mina blodådror rinner det gifter, starkare än du kan föreställa dig och jag märker knappt hur mina trumhinnor exploderar och blodet rinner ur mina öron och ner längs mina kinder. Likgiltigt kastar jag upp det som finns i mitt innandöme på kropparna omkring mig och mina ögon rullar bakåt som om jag vore ett vilddjur fångadt i en grop. Jag drömmer att jag dansar tills fötterna blöder och allt tystnar.

Kommentarer
Postat av: A

Skriv fler sagor här!! :) som den du skrev i dec (rörde mig till tårar)

2010-04-11 @ 23:22:11
Postat av: Ellen

Man känner sig alltid så ledsen när man tar bort en del ur en berättelse eller en del som man tyckt om.

2010-04-14 @ 12:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback