Allt på ett kort

(SUCK - Förutsägbar titel, as)



Jag älskar den här bilden. Det måste vara typ vintern i tvåan skulle jag tro för visst var det då Tilde skaffade denna frippan? Visst var det då jag gled runt med den mössan dagligen? (och den tröjan?) Jag kan ana hur jag just sett Amanda lyfta sin kamera och hur jag själv spelade oberörd och stirrade ner på hålet i min sko medan Tilde pratade skit. Hon är bra på det. Att prata skit. Ren skit. Förmodligen satt Chr på stolen till höger om Amanda  och kanske var Mat där och kanske Sara. Alla var nog där. Jag tänker att Tilde blev förbannad för att Mat gick ut och rökte och pratade massa om "cancer" och "ondöigt" och "dyrt". Skit som sagt. Jag tänker att det stod tre koppar te, en kopp kaffe och en stor kaffe i glas på bordet (för Mat hade slut på pengar som vanligt). Jag tänker att det var mörkt på bussen hem. Jag tänker att allt var som vanligt och jag älskar den här bilden.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sara?? Mathilda?? Tilde?? Christa??? Alla?? ALLAA??????



VAD ÄR JAG DÅ????

2010-06-30 @ 01:22:56
URL: http://selik.tumblr.com
Postat av: aman

JA, ALLA ALLA ALLA ALLAA??? JAG DÅ? JAG DÅ?

2010-06-30 @ 16:28:43
URL: http://gsystrar.blogg.se/
Postat av: anders

är ni arga för att ni inte fattar att ni räknas som alla eller för att ni gärna ville ha ert namn skrivet?

2010-06-30 @ 18:46:18
URL: http://andersek.blogg.se/
Postat av: matHILDA

jahaja, aja... jag har n og inget att tillägga mer än att jag kommer bli snuskigt rik den 25 augusti

2010-06-30 @ 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback