Åkarp by nite

Jag var nyss ute och gick med en väldigt kort människa och när vi såg en registreringsskylt med bokstäverna JEW på så skrek jag sådär som jag skriker ibland att "HA! Det vill man ju inte ha som registreringsskylt!" och jag vet inte riktigt vad jag menade med det för jag är ju inte antisemit men strunt i det för det som var riktigt jobbigt var att ägaren till bilen staplade ut från sin parkering och tittade mig i ögonen och trots att min jacka var cool och sånt så kände jag mig väldigt liten.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag känner mig ofta väldigt liten.

2010-03-11 @ 22:48:23
Postat av: chr

intressant felskrivning?

skumt att det går att få som registreringsnummer

2010-03-13 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback