De här böckerna har läst på senaste

Doktor Glas.
Handlar om en kille som långsamt blir psykiskt nedbruten av frågan om det är rätt att döda i vissa situationer.

Naiv. Super.
Handlar om en kille som plötsligt blir psykiskt nedbruten av att växa upp.

Processen.

Handlar om en kille som långsamt blir psykiskt nedbruten av att vara indragen i en rättsprocess utan att veta varför.

New York trilogin.

Handlar om en massa killar som långsamt blir psykiskt nedbrutna av olika anledningar.


Nu kopplar jag av med lättsam ungdomslitteratur. Imorgon när kriget kom. Knappt någon blir psykiskt nedbruten.


Kommentarer
Postat av: chr

jag får nästan dåligt samvete. fast du gav mig tärningsspelaren och den blir man inte heller glad av tror jag

2010-03-28 @ 15:55:44
Postat av: simon

Lee psykar väl ner sig rätt rejält om man ska vara ärlig.

2010-03-28 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback